USA-jezero Erie

22.09.2015 03:42

Začíná nový týden a s tím i nové zážitky. Je pondělí 21. 9. 2015 a my se vydáváme poznat jezero Erie. Jsme plné auto. Ed, Mike, Mary, Alice a já. Vyrážíme něco po 9. Jezero Erie je čtvrté největší jezero z pěti velkých jezer v Severní Americe. Voda z jezera vede do řeky Niagara River. My nejdříve jedeme kolem kanálu a zastavujeme u břehu jezera. Metzger Marsh Wildlife Area. Fouká velký vítr, tak jsou velké vlny, tak se neodvážíme jít až na konec mola. Pokračujeme k Magee Marsh Wildlife Area. Jdeme se podívat do muzea, kde se dozvíme, které ptáky a zvěř tu můžeme vidět. V městečku Port Clinton si dáváme oběd. Zkoušíme místní rybu perch-měl by to být asi okoun. Smaženou s hranolkami-tady spíše s mřížkami a houskou. Pošmákli jsme si a vydáváme se o kousek dále do vesnice Marblehead k majáku, který je nejstarší maják v provozu ve Spojených státech na straně velkých jezer. Opět to tu fučí. V sezóně je maják otevřený a dá se vystoupit po schodech nahoru. Nadohled máme ostrov Kelley's Island a za ním je hranice USA-Kanada. Při zpáteční cestě stavíme nedaleko Merblehead v East Harbor State Park. Jsme na písčité pláži a najednou vidím, že se tam někdo koupe. Takový vítr a jak se tam můžou koupat? Zkouším rukou vodu a není studená. Na sluníčku to hřeje, jen ten vítr. Opět se posouváme o něco blíže k domovu. Zastavujeme Maumee Bay State Park. Chvíli jsme na pláži a pak jdeme Maumee Bay Nature Center, kde se vydáváme po dřevěném chodníku nad močálem, zda neuvidíme nějaké živočichy. Štěstí moc nemáme, jen pak na kraji jsou žáby a želva, ale tu jsem nestihla vyfotit, hned mi zmizela pod vodu. Při výjezdu z parku uvidíme u cesty dvě srnky. Schovaly se v poli, šly se napapat. Skoro je nebylo vidět, ale jak zvedly hlavu, tak jsme mohli fotit. Na závěr dne se ještě zastavujeme u příbuzných Eda a Mary. Mají tu 12 psů, 5 koček, 2 osly a 5 koní. Fotím koně a oslíky Burta a Ernie. Domů přijíždíme po 20 hodině. Všem děkuji za krásný den. Ed, Mary,Alice, Mike- thank you for nice day.

Fotogalerie: USA-jezero Erie

/album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0817-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0825-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0829-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0834-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0838-jpg/
/album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0841-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0847-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0860-jpg1/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0874-jpg/ /album/fotogalerie-usa-jezero-erie/img-0865-jpg/